GRY

poniedziałek, 9 czerwca 2014

#3 Pastel goth - co i jak? z czym to się je?

Witajcie <3
No więc tak.. Ja zaczełam moją przygodę z
tym stylem jakieś 7 mc temu.
Odrazu się w nim zakochałam.
Jest poprostu idealny.
No więc nie będę więcej bez sensu pierdolić,
i do rzeczy..

UBRANIA
Kolor- Pastelowe kolory
oraz czarny.
Wzór-Krzyże, czaszki, gałki oczne,
trupy, łapki, groby,
ściekające napisy.
*pacz na zdjęcia*









~Ten styl można łączyć z różnymi stylami,
tzn. np. lolitą.
ale chodzi tu o motywy i kolorystykę.~


BUTY

Jeśli chodzi o buty to najsławniejszymi
w tej dziedzinie są
creepersy,
ale mogą być też inne-
glany, martensy, na obcasie,
platformy, trampki,
mile widziane też lolicie^^











AKCESORIA
A jeśli chodzi o akcesoria to tak,
kokardki z gałkami ocznymi, spinki-łapki,
spinki-kościotrupy, różki, opaski kwiatowe,
kołnierzyki, łańcuchy, naszyjniki,
plecaczki, torebki, podwiązki, krzyże,
czaszki, kości,
pieszczochy, lenonki, ćwieki...
















WŁOSY
 Ich ułozenie jest dowolne
mogą być loki, warkoczyki,
i nie wiadomo co XD
Tu kolor jest ważny.
Fioletowe, pudrowy róż,
niebieskie, miętowe, białe,
platynowy blond, zielone
Nie trzeba ich farbować,
ponieważ jest takie coś jak
peruki :3
Jest to wg mnie najwspanialszy
wynalazek świata ;-;

*zdj.patrz pod makijażem*

MAKIJAŻ
oczy- zdecydowanie mocno podkreślone,
sztuczne rzęsy i soczewki(niekoniecznie)
usta-czarne, fioletowe, naturalne,
,,doll lips"
Karnacja - bardzo jasna  ^3^






























A TERAZ MOJE ULUBIONE ZDJĘCIE
I MAŁA ZDRADA
podadę tak pomalowana na Japanicon v ;-;




KOOOONIEC!
Myślę że wam się podobało
i zapraszam do komentowania ;-;
paap ;*
                                                                                              ~Mei



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz