GRY

czwartek, 17 kwietnia 2014

#1 Wtorek ;-; + fotki ^^

Hej kochani!

Jest 16 a ja leżę w łóżku ;-; Dlaczego? Ehh.. Wszystko przez mojego tatę,
on ma zapalenie oskrzeli a jemu się nie chce chodzić do lekarza T^T
Głowa mnie boli, mam stan podkorączkowy i lekki katar,
leżę teraz w łóżku popijam herbatką^^


No więc wstałam ok 9:30. Zjadłam coś i położyłam się spowrotem do łóżka,
ale na na długo, mama powiedziała że mam wstawać i
zrobić łóżko.
Kiedy mama już poszła do pracy (była chyba 10:30)
to razem z tatą zrobiliśmy sobie śniadanie.
Kiedy już zjedliśmy to
ja poszłam składać rzeczy które mama wczoraj przyniosła ze strychu,
a tata szykował się na 14 do pracy.
Jak tata poszedł to ja włączyłam eske tv i słuchałam muzyki.
Nudziło mi się i chciałam wejść na komputer,
ale mama zabrała modem do pracy i nie było internetu ;-;
Poszłam więc do babci która mieszka na przeciwko mnie
 i sobie weszłam na komputer.
Mieszkamy w jednej kamienicy i mamy na siebie taki widok:
*deszcz*


Rozmawiałam z moją kolerzanką Arissą
przez skypa, ona się szykowała na sesje a ja patrzałam na nią
i gadałam z nią tak do teraz XDD
Póżniej przyszły do mnie Klaudia i Otylia
żebym wyszła pobiegać.
Ale że ja byłam w trakcie robienia zdjęć, i jestem chora
to nie mogłam ale ja wpóściłam je do środka
i porobiłyśmy sobie foty przy okazji ^^
no a potem poszły i ja się rozebrałam, zmyłam i poszłam się kąpać
i spać ;)

A teraz fotki ^^
(jakość tostera bo z kamerki ;-;)

prawa- Oti, lewa-Klaudia
Creepyy XD
Jestem taka biała i  widać moje worki pod oczami
0 xiuxiu ;-;
 taki ze mnie leń XD








To wszystko ^^ See yaa~
Mei~ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz