GRY

niedziela, 27 kwietnia 2014

#2 Niedziela~zakup sukienki

Hej moje watocukroworóżowoniebieskie aniołki <3! ^^
Na początek chciałabym Was poprosić o
komentowanie, oraz polecanie tego bloga ;-; <3
 
Przepraszam że tak dawno nie pisałam ale nie miałam
zabardzo czasu... :(
Dziś byłam w Lesznie z tatą, jechaliśmy po moją mamę do
szkoły i po sukienkę na komunię
mojej kuzynki Oliwii.
Cała uroczystość odbędzie się dokładnie za tydzień,
czyli 4  maja.
A tak wygląda :
( wstawię jak będę w domu)
Kupiłam ją w New Yorkerze za .... zł
Bardzo mi się spodobała.
Miałam na oku inną ale nie zdążyłaby przyjść
ponieważ wysyłka trwa od 10 dni do 30.
Naprawdę uwiodła mnie .-.
Żałuję i to bardzo.
A oto ona:

Śliczna, prawda ?
Możę kupię na zakończenie roku szkolnego.
Jak już byliśmy w galerii to obowiązkiem było wejść do
Empika i kupić 3 tom Kobato.
Potem pojechaliśmy coś zjeść.
Najpierw do chińczyka na Manhattan,
a potem do Mc'Donalda bo mieliśmy kupony.
W chińczyku zjadlam rosół wietnamski
oraz chipsy krewetkowe <3
A w Mc'Donaldzie BigMaca, frytki,
lody, pepsi i kawę bo kocham kawę z Maka XD
Tak wiem mam pojemny żołądek ;-;
Ehh... a jeszcze potem pojechaliśmy do Polo marketu
po zakupy.
Kupiłam niebieską galaretkę z której zrobię derer ^^
Może napiszę o tym osobną notkę.
Teraz siedzę u babci i piszę.
Za niedługo do mnie przyjedzie Misa
czyli najlepsza osoba jaką znam.
Może i jest z internetu ale naprawdę traktuje ją
jak przyjaciółkę <3
Bardzo też się ciesze z tego powodu.
Jest ona moim kochanym muffisiowym seme .-.
Heh kocham ją <3




                                                                                                        To wszystko na dziś
                                                                                                                                          ~Mei





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz